Mooshroom

Z Minecraft Wiki Polska
(Przekierowano z Grzybowa krowa)
Mooshroom
Grzybowakrowa.png
BabyMooshroom.png
Punkty życia 10 (Heart.pngHeart.pngHeart.pngHeart.pngHeart.png)

Odradzanie Grzybowy biom
Od Beta 1.9pre
Upuszcza BlockCSS new.png Czerwony grzyb(2-5) przy ostrzyżeniu.
Grid Skóra.png Skóra(0-2) przy śmierci.
Grid Surowy befsztyk.png Surowy befsztyk(1-3) przy śmierci.
Grid Pieczony befsztyk.png Pieczony befsztyk(1-3) przy śmierci w ogniu.
Grid Zupa grzybowa.png Zupa grzybowa przy użyciu miski.
Grid Mleko.png Mleko przy użyciu wiadra.
Doświadczenie 1-3

Mooshroom (dawniej Muuuchomor) to pasywny mob, który jest podobny do krowy. Są one pokryte kolorami czerwonego grzyba oraz posiadają 2 grzyby na plecach i 1 na głowie.

Pożytek

Mooshroomy mogą zostać ostrzyżone, co da od 2 do 5 czerwonych grzybów. Ostrzyżenie sprawia również, że zmieniają się one w normalne krowy. Po śmierci upuszczą skórę oraz surową wołowinę, tak jak normalne krowy. Mooshroomy mogą zostać również wydojone przy pomocy wiadra oraz przy pomocy pustej miski, aby zdobyć zupę grzybową.

Zachowanie

Mooshroomy pojawiają się w normalny świecie na biomie grzybowym oraz okazjonalnie na innych biomach, w grupach od 4 do 8 krów. Mooshroomy nie wchodzą do wody i na klify.

Hodowanie

Mooshroomy podobnie jak krowy i owce, mogą być hodowane przy pomocy pszenicy. Nakarmienie 2 Mooshroomów sprawi, że zaczną się one rozmnażać i powstanie grzybowe cielę.

Historia

Historia używa dawnego formaty wersji konsolowych

Pełna wersja
1.0.0 1.9-pre1 Dodano Mooshroomy . Pojawiają się tylko na grzybowej wyspie.
1.9-pre2 Rozmnażanie Mooshrooma ze zwykłą krową spowoduje narodzenie się cielaka z losowo wybranym rodzajem krowy.
1.9-pre3 Ostrzyżenie Mooshrooma spowoduje pojawienie się normalnej krowy, z którą nie można nic zrobić. Dodatkowo wypada od 2 do 5 sztuk czerwonych grzybów.
1.2.1 12w07b Mooshroomy otrzymały nową wersję sztucznej inteligencji.
1.2.3 Naprawiono błąd ze strzyżeniem Mooshroomów.
1.2.5 Mooshroom'y nie mogą już być rozmnażane ze zwykłymi krowami
1.4.2 12w38a Dodano nowe dźwięki Mooshroomów.
Pocket Edition Alpha
0.9.0 build 1 Dodano Mooshroomy.
Console Edition
TU7 CU1 1.00 Dodano Mooshroomy.

Błędy

  • W wersji Beta 1.9 Pre-release 5, w trybie wieloosobowym, kiedy ogoli się grzybowe cielę, zamieni się ono w dwa normalne cielęta, a jego rodzice przestaną za nimi podążać.
  • Mooshroomy mogą się spawnować na różnych biomach. Aktualnie nie da się stwierdzić, czy to błąd czy tak powinno być.
  • W wersji 1.0.0 klikanie prawym przyciskiem myszy na grzybową krowę z większą ilością misek zamieni nawet cały stack w jedną miskę z grzybową zupą.

Ciekawostki

  • Nazwa tej krowy to kontaminacja odgłosu "muuu", czyli dźwięku jaki wydaje krowa.
  • W wersji Beta 1.9 Pre-realease 1 przyjęto, że Mooshroomy, to będą po prostu czerwone krowy, ponieważ tekstura była w większości czerwona.
  • Kiedy Mooshroom zamieni się w zwykłą krowę, poprzez ogolenie, pojawi się animacja eksplozji.
  • Istnieją tylko czerwone Mooshroomy, nie ma brązowych.
  • Kiedy rodzice cielaka zostaną ostrzyżeni, przestaną podążać za młodym.
  • Pomimo iż Mooshroomy mają 3 grzyby na grzbiecie po ich ścięciu wypada może wypadać od 2 do 5 grzybów.
  • Kiedy Mooshroom jest niewidzialna, widoczne są tylko grzyby na jej grzbiecie. Gdy po ostrzyżeniu zmieni się w zwykłą krowę, znów będzie widzialna.
  • Mała grzybowa krowa nie posiada grzybów.

Galeria

Zobacz też