PC Gamer Minecraft Demo

Z Minecraft Wiki Polska
Grid Sadzonka (dżungla).png
Artykuł „PC Gamer Minecraft Demo” jest krótki.  

Demo PC Gamer

Demo PC Gamer - gre tą mogli pobrać gracze, którzy by chcieli wypróbować Minecraft Beta przed jego kupnem. W Menu głównym gracz do dyspozycji ma 5 przycisków.

Opcja Opis
Play demo world Opcja ta umożliwia stworzenie i przeniesienie gracza na świat.
Reset demo world Gracz może tą opcją zresetować dotychczas stworzony świat.
Mods and Texture Packs Opcja ta ukazuje listę pobranych obecnie modyfikacji i tekstur.
Options Przycisk umożliwia graczowi modyfikowanie ustawień gry.
Quit Game Opcja wyłącza grę.

Rozgrywka

Gracz ma 100 minut (5 dni i nocy w Minecraftcie) na test gry przed jej pełnym kupnem. Przed graniem ukazuje się okno z informacją, że gracz ma 100 minut na test gry. Mówi także, jak sterować postacią. Na dole widnieją dwa przyciski "Purchase now!", która po naciśnięciu przekierowuje na stronę minecraft.net, i "Continue playing!" który wyłącza okno. Na początku rozgrywki znajduje się obok postaci "Bonusowa skrzynia".

Licznik czasu

Licznik czasu odlicza graczowi, ile mu zostało czasu do ztestowania gry. Kiedy minie setna minuta ukazuje się drugie okno informujące o końcu czasu i zakończeniu testowego grania. Okno te zawiera te same przyciski, co pierwsze okno. Jeżeli gracz naciśnie przycisk "Continue playing!" gracz może zwiedzać świat, lecz nie może już go edytować.

Ciekawostki

  • Na krowach, w tej wersji widniał napisz „PCG”, który jest skrótem od „PC Gamer”.