Agent

Z Minecraft Wiki Polska
EducationEditionLogo.png
Agent
ColtonPAgent.png
Punkty życia

?

Siła ataku

0 (Empty Heart.svg)

Odradzanie

Brak

Od

Education Edition 1.0.17

Upuszcza

Nic

Agentmob występujący jedynie w Education Edition.

Występowanie[edytuj | edytuj kod]

Agent nie występuje naturalnie, jest na specjalnych mapach z szablonów[1] lub możliwy do stworzenia za pomocą edytorów.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Agent wyglądem przypomina Żelaznego Golema, lecz jest od niego znacznie mniejszy. Ma także inną teksturę. Nad jego głową widnieje napis 'ColtonP.Agent'.

Zachowanie[edytuj | edytuj kod]

Agent jest nieruchomy oraz nie da się go poruszyć żadnym ze sposobów (nawet nie działa na niego grawitacja). Podąża wzrokiem za graczem i może się obracać. Nie posiadając pod sobą stałego bloku wykonuje ruchy takie, jakby lewitował. Nie posiada własnych dźwięków. Można na niego kliknąć, aby zobaczyć jego ekwipunek i umieścić w nim jakiś przedmiot lub blok.

Ma dużą ilość punktów życia, ale nie na tyle dużą, aby nie móc go zabić za pomocą komendy /kill @e. Jest to możliwe jedynie po wpisaniu komendy /ability @p worldbuilder true.

Można sterować nim poprzez dodatki (komenda /code) za pomocą komend /forward {liczba}, /right oraz /left. Można także edytować i dodawać różne komendy za pomocą Microsoft MakeCode w aplikacji Minecraft Code Connection[2].

Education Edition
1.0.17Dodano Agenta.
?Zmieniono ID agenta z learn_to_code_mascot na agent.

  • Został stworzony w celu nauki programowania za pomocą prostych komend.
  • Istnieje szablon świata z zadaniami do wykonania za jego pomocą.

Przypisy