Kołczan

Z Minecraft Wiki Polska
Grid Pajęczyna.png
Informacje zawarte w tym artykule opisują element niedostępny lub przestarzały.
Ten element został usunięty z gry lub nigdy nie został dodany.

Grid Sadzonka (dżungla).png
Artykuł „Kołczan” jest krótki.  
Kołczan
Kołczan.png
Kołczan
Typ

Niedodany

Wytrzymałość

N/A

Odnawialne

?

Możliwość grupowania

?

ID słowne

?

Kołczan (ang. Quiver) to przedmiot używany dawniej przez szkielety do przechowywania strzał. Został usunięty, ponieważ pociski do łuku można już stackować po 64. Sprawia to, że stał się nieużyteczny. Miał również służyć do przechowywania większej ilości strzał niż 64 na stack, jednak w ten sposób gracz mógłby je "gromadzić" w nieskończoność, więc przedmiot został usunięty. Wraz z aktualizacją 1.8 grafika kołczanu została usunięta.
4 maja 2015 Dinnerbone udostępnił obraz o rozmiarach 2×204960[1], który mógł być przekształcony na rozmiary screena Minecrafta (854×480). Na screenie widać było kołczan z nowymi typami strzał. Jednakże 30 czerwca 2015 roku, Dinnerbone poinformował o ponownym usunięciu kołczanu ponieważ strzały w ręce są "bardziej naturalne"[2].

  • W grze "Legend Of The Chambered" (opuszczony projekt gry RPG Notcha) kołczan może zostać podniesiony jako łup.
  • Niektóre modyfikacje dodają do gry ponownie kołczan (np. Adventure Items). Można go znaleźć w lochach. Mieści się w nim 9 strzał.

Zobacz także[edytuj | edytuj kod]

Przypisy