Modyfikacje/BuildCraft

Z Minecraft Wiki Polska
Strona Modyfikacje/BuildCraft nie jest wspierana przez Mojang, Minecraft Wiki, Minecraft IRC Channel lub Minecraft Forum.
Grid Miedź (sztabka) (CamelOre).png
Modyfikacja
Artykuł Modyfikacje/BuildCraft dotyczy modyfikacji. To nie występuje w grze!
Grid Żelazna łopata.png
Artykuł w budowie!
Trwa przebudowa strony Modyfikacje/BuildCraft. Jeśli chcesz, możesz przy niej pomóc.

BuildCraft
BuildCraft.png
Autor

Krapht i SirSengir

Linki

Strona, Forum

Opis

Automatyzacja górnictwa i budownictwa, transport przedmiotów

Wersja

3.1.5 (SSP) / 2.2.14 (SSP/SMP)

Zgodny z

1.7.2

Plik konfiguracyjny

buildcraft/config/

ModLoader

Minecraft Forge

Buildcraft to rozbudowana modyfikacja, która dodaje zautomatyzowane górnictwo i rzemiosło, jak również transport rurami z możliwością sortowania.

Instalacja

Co dodaje modyfikacja

Narzędzia

Obraz Nazwa Opis
Grid Klucz dynamometryczny (BuildCraft).png Klucz dynamometryczny Używany do dostosowywania mechanizmów i rur.
Grid Konfigurator bramy (BuildCraft).png Konfigurator bramy Przeznaczony do konfigurowania bramy.

Rury

Rury na przedmioty

Obraz Nazwa Opis
Grid Drewniana rura na przedmioty (BuildCraft).png Drewniana rura na przedmioty Drewniana rura będzie wyjmować rzeczy ze skrzyń, maszyn itd., jednak musi być włączona poprzez silnik.
Grid Brukowa rura na przedmioty (BuildCraft).png Brukowa rura na przedmioty Brukowa rura służy do transportu przedmiotów. Jest to najwolniejsza rura, przedmioty przesyłane przez nią bardzo szybko tracą prędkość.
Grid Kamienna rura na przedmioty (BuildCraft).png Kamienna rura na przedmioty Kamienna rura służy do transportu przedmiotów. Najlepsza, jeżeli nie chcesz tworzyć kwarcowej rury.
Grid Kwarcowa rura na przedmioty (BuildCraft).png Kwarcowa rura na przedmioty Kwarcowa rura służy do transportu przedmiotów. Przedmioty przesyłane przez nią są przesyłane dwa razy szybciej, niż w kamiennej rurze, a na dodatek nie spowalniają.
Grid Żelazna rura na przedmioty (BuildCraft).png Żelazna rura na przedmioty Żelazna rura pozwala nam na podanie jednego kursu, w którym przedmioty mają się przemieszczać.
Grid Złota rura na przedmioty (BuildCraft).png Złota rura na przedmioty Złota rura służy do przyśpieszenia przesyłania przedmiotów.
Grid Lazurytowa rura na przedmioty (BuildCraft).png Lazurytowa rura na przedmioty Lazurytowa rura pozwala ustawić kolor etykiet przesyłanych przedmiotów, w celu dalszego filtrowania w rurze sortującej.
Grid Filtrująca rura na przedmioty (BuildCraft).png Filtrująca rura na przedmioty Filtrująca rura pozwala na przesyłanie tylko wcześniej ustalonych (w lazurytowej rurze) przedmiotów.
Grid Diamentowa rura na przedmioty (BuildCraft).png Diamentowa rura na przedmioty Diamentowa rura pozwala, by przedmioty kierowały się we właściwą stronę, używa ona do tego kolorowych filtrów, które można ustawić.
Promotional Content