Modyfikacje/BuildCraft/Mining Well

Z Minecraft Wiki Polska
< Modyfikacje‎ | BuildCraft

Mining well jest maszyną kopiącą w dół szyb o wymiarach 1x1, dopóki nie trafi na lawę lub skałę macierzystą. Wydobywa napotkane bloki i zastępuje je specjalnymi rurami kopiącymi, których nie da się wytworzyć w stole rzemieślniczym.

Wytwarzanie[edytuj | edytuj kod]

Składniki Wejście » Wyjście
Sztabka żelaza,

Sproszkowany redstone,

Żelazny kilof,

Żelazny tryb

Pył czerwonego kamienia
Grid layout Arrow (small).png Mining Well (BuildCraft)

Żelazny tryb (BuildCraft)

Wytwarzanie żelaznego trybu:

Należy wytworzyć po kolei: drewniany tryb, na jego bazie - brukowy tryb, a na bazie brukowego - żelazny.

Składniki Wejście » Wyjście
Patyk,

Bruk,

Sztabka żelaza

Grid layout Arrow (small).png Drewniany tryb (BuildCraft)Brukowy tryb (BuildCraft)Żelazny tryb (BuildCraft)

Drewniany tryb (BuildCraft)Brukowy tryb (BuildCraft)

Działanie[edytuj | edytuj kod]

Zasilanie[edytuj | edytuj kod]

W celu uzyskania maksymalnej wydajności pracy maszyny należy ją zasilić: 10 silnikami redstone, 2 silnikami Stirlinga opalanymi węglem lub węglem drzewnym, jednym silnikiem Stirlinga opalanym wiadrem lawy lub jednym silnikiem o spalaniu wewnętrznym.

Zasady działania[edytuj | edytuj kod]

Bloki wydobywane przez maszynę są z niej wyrzucane i upuszczane na zewnątrz, o ile nie jest podłączona rurami na przedmioty z kontenerem (np. skrzynią). Maszyna ta może być wydobyta kilofem i użyta ponownie w innym miejscu, jednak w pierwszej kolejności należy zniszczyć rury kopiące. Rury te przyczepiają się do siebie tylko od góry, więc zniszczenie górnego odcinka rury kopiącej spowoduje zniszczenie jej całości. Upuszczają one siebie jako przedmiot, lecz nie mają jakiegokolwiek innego zastosowania. Należy postawić blok pod maszyną kopiącą przed jej wydobyciem, by zapobiec jej upadkowi w przepaść.

  • Maszyna ta może skutecznie wydobyć obsydian, choć do jej wytwarzania używany jest żelazny kilof.
  • Maszyna ta pracuje normalnie również w wodzie.

Linki[edytuj | edytuj kod]