Modyfikacje/Mine Colonies

Z Minecraft Wiki Polska
Grid Miedź (sztabka) (CamelOre).png
Modyfikacja
Artykuł Modyfikacje/Mine Colonies dotyczy modyfikacji. To nie występuje w grze!
Strona Modyfikacje/Mine Colonies nie jest wspierana przez Mojang, Minecraft Wiki, Minecraft IRC Channel lub Minecraft Forum.
Mine Colonies
MineColonies.jpg
Autor

Tomasso Lacozzini

Linki

Forum

Opis

Dodaje nowe NPC i struktury przez nie budowane.

Wersja

RC 22

Zgodny z

1.6.6

ModLoader

Tak

Mine Colonies jest to modyfikacja dodająca do gry nowych mieszkańców wioski.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Modyfikacja dodaje do gry pięć nowych rodzajów osadników o odmiennym sposobie zachowania i innym zajęciu. Są to rolnik, budowniczy, drwal, górnik i dostawca. Używają oni skrzyń, wyjmując z nich potrzebne im przedmioty. Wszystkie te moby potrzebują własnego domu, by pracować. Ich narzędzia mają inny poziom wydajności.

Mieszkańcy tworzeni są za pomocą specjalnych skrzyń. Mogą oni pracować znacznie efektywniej, jeśli ich dom został ulepszony. W zależności od ich potrzeb, mogą o nich informować.

Budowniczy tworzy domy dla innych mieszkańców i jest podstawą do stworzenia wioski. By zaczął takie budować, wymagane są odpowiednie materiały umieszczone w skrzyni.

Drwal zbiera drewno za pomocą siekiery. Może również sadzić drzewa. Tworzy się go za pomocą ośmiu desek i siekiery.

Górnik może wydobywać rudy, kamień oraz piasek za pomocą kilofa i łopaty. Tworzy się go z ośmiu desek i kilofa.

Rolnik uprawia pszenicę. Używa motyki i łopaty. Tworzy się go za pomocą ośmiu desek i motyki.

Dostawca przenosi przedmioty ze skrzyni innych mieszkańców do swojej skrzyni. Tworzy się go z ośmiu desek i skrzyni.