Modyfikacje/Minecraft Forge

Z Minecraft Wiki Polska
Strona Modyfikacje/Minecraft Forge nie jest wspierana przez Mojang Studios, Minecraft Wiki, Minecraft IRC Channel lub Minecraft Forum.
Grid Sadzonka (dżungla).png
Artykuł „Modyfikacje/Minecraft Forge” jest krótki.  
Minecraft Forge
ForgeLogo.png
Autor

SpaceToad, eloraam, cpw, LexManos

Linki

Strona, Forum

Opis

Menadżer modyfikacji

Wersja

12.17.0.1965

Zgodny z

1.9.4

ModLoader

N/A

Minecraft Forge[edytuj | edytuj kod]

Mod umożliwia działanie bardziej zaawansowanych modów i poprawia kompatybilność między nimi redukując niezgodności.

Cel[edytuj | edytuj kod]

Większość modów dodaje treści do gry, aby zmienić rozgrywkę, zmienić kreatywność lub dać graczowi więcej opcji interakcji ze światem Minecraft . Większość ludzi, którzy tworzą mody dla Minecraft (znane jako modders), używa do tego Minecraft Coder Pack i Minecraft Forge lub Fabric. Niektóre mody mogą być większymi rozszerzeniami, podczas gdy inne dodają więcej ustawień i opcji w celu optymalizacji szybkości, grafiki lub rozgrywki. Modyfikacje serwerów lub wtyczki dają głównie administratorom serwerów więcej opcji i łatwość użycia, a większość modów dla jednego gracza ma wersję serwera, która pozwala lub optymalizuje mod w trybie dla wielu graczy.

Idealnie, twórca modu aktualizuje mod za każdym razem, gdy gra się aktualizuje - przynosząc więcej treści, poprawki błędów lub optymalizacje. W przeciwnym razie mod może nie działać z nowszą wersją.

Mody są również dostępne dla Bedrock Edition poprzez jailbreaking na iOS i aplikacje takie jak „BlockLauncher” , „MCPE Master” lub „Toolbox for Minecraft: PE” na urządzeniach z Androidem. Mody nie są dostępne w Legacy Console Edition .

Oficjalny sposób tworzenia modów jest dostępny dla Bedrock Edition o nazwie Dodatki .