Modyfikacje/Mo' Creatures

Z Minecraft Wiki Polska
Strona Modyfikacje/Mo' Creatures nie jest wspierana przez Mojang, Minecraft Wiki, Minecraft IRC Channel lub Minecraft Forum.

Grid Miedź (sztabka) (CamelOre).png
Modyfikacja
Artykuł Modyfikacje/Mo' Creatures dotyczy modyfikacji. To nie występuje w grze!
Mo' Creatures
MoCreaturesLogo.png
Autor

DrZhark

Linki

Forum

Opis

Mod dodaje do gry ponad 40 mobów.

Wersja

6.0.1

Zgodny z

1.6.2

ModLoader

Tak

Mo' Creatures to modyfikacja stworzona przez DrZhark'a. Powstała 17 listopada 2010. Dodaje ona do gry głównie wiele różnych mobów, lecz także wiele przedmiotów i bloków oraz jeden nowy wymiar. Wiele z nowych stworzeń można oswoić oraz je ujeżdżać.

Wymaga[edytuj | edytuj kod]

Multiplayer[edytuj | edytuj kod]

Mo' Creatures zostało także przerobione, by być kompatybilne z trybem multiplayer. Zostało dodane kilka przedmiotów, dzięki którym na jednym mobie mogą jeździć dwaj gracze.

Nowe moby[edytuj | edytuj kod]

Przyjazne Moby[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Opis
Konie Konie nie atakują, ale gdy nie są oswojone mogą kopnąć gracza. Po otrzymaniu obrażeń przez konia, można mu dać zboże, aby się uleczył. Po śmierci upuszczają skórę. Konie można oswoić i rozmnażać. Modyfikacja dodaje ponad 40 rodzajów koni, w tym konie niezwykłe, jak wróżkowy koń, koń-nietoperz, zebra czy jednorożec. Wszystkie zwykłe konie można ze sobą rozmnażać i tworzyć nowe rodzaje (np. łącząc konia brązowego z koniem maści białej, powstanie koń brązowy z białymi dodatkami, takimi jak grzywa, czy ogon).
Ptaki Jest 6 różnych odmian ptaków: gołębie, wrony, łuszczyki błękitne, kardynały, kanarki i papugi, każdy z nich wydaje inny dźwięk. Można je oswoić, rzucając ziarno na ziemię. Po oswojeniu można je umieścić na głowie postaci, wtedy gracz nie będzie otrzymywał obrażeń od upadku i będzie powoli opadał w dół.
Króliki Króliki są przyjaznymi stworzeniami. Klikniecie prawym przyciskiem myszy na króliku spowoduje umieszczenie go na głowie postaci. Posiadanie królika na głowie podczas jazdy konnej znacznie zwiększa jej prędkość.
Delfiny Delfiny są przyjaznymi stworzeniami. Nie atakują gracza, jeśli gracz nie zaatakuje ich. Po śmierci upuszczają surową rybę.
Ryby Występują w 10 różnych kolorach (nie licząc piranii). Upuszczają surową rybę oraz ikrę.
Koty Koty można oswoić, stają się wtedy zwierzętami gracza.
Myszy Myszy odradzają się w ciągu dnia. Po śmierci upuszczają nasiona.
Jelenie Jelenie uciekają przed graczem. Po zabiciu upuszczają skórę.
Kaczki Podobne do kurczaków, lecz ze zmienioną teksturą. Po śmierci upuszczają pióra i/lub surowego kurczaka.
Kozy Kozy jedzą wszystkie upuszczone przedmioty. Będą podążać za graczem o ile trzyma on coś jadalnego w ręce. Jeśli gracz zginie w pobliżu kozy, ta zje zawartość jego ekwipunku.
Żółwie Żółwie odradzają się w pobliżu wody. Jeśli gracz zbliży się do żółwia, schowa on głowę w skorupę. Żółwie mogą zostać odwrócone poprzez kliknięcie prawym przyciskiem myszy, w tej pozycji są bardziej podatne na ataki. Żółwie po śmierci upuszczają 1 lub 2 mięsa żółwia.
Diabły morskie Diabły morskie są pokojowymi stworzeniami pływającymi w wodzie.
Motyle Motyla latają po mapie bez celu.
Indyki Upuszczają surowego indyka, ich mięso można upiec.
Kraby Żyją na plażach. Można je oswoić siatką na ryby.
Ślimaki Małe stworzonka. Po śmierci upuszczają szlam.
Insekty Różne rodzaje owadów i robaczków.

Neutralne moby[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Opis
Niedźwiedzie Atakują tylko nocą lub gdy zostaną uderzone przez gracza. Po śmierci upuszczają surową rybę.
Dziki Podobne do świń. Zaatakują gracza gdy podejdzie za blisko. Po śmierci upuszczają schab.
Wilki Atakują tylko w nocy lub gdy zostaną uderzone. Po śmierci upuszczają skórę.
Lisy Lisy atakują tylko stworzenia mniejsze od nich. Nie zaatakują gracza dopóki gracz nie zaatakuje ich.
Szczury Za dnia szczury są neutralne wobec gracza. Ale nocą, lub w jaskiniach stają się agresywne. Po śmierci upuszczają surowego szczura.
Ogończe Ogończe zatrują gracza jeśli znajdzie się on za blisko nich.
Meduzy Meduzy pływają w wodzie, nocą świecą. Mogą zatruć gracza, gdy ten podejdzie zbyt blisko, ale nie będą go ścigać.
Strusie Strusie są zazwyczaj spokojnymi mobami. Struś może zaatakować gracza, jeśli on ukradnie jego jajo.
Szopy Szop atakuje, kiedy sam zostanie uderzony. Można je oswoić.
Słonie Wielkie zwierzęta żyjące na sawannach i pustyniach. Można je oswoić.

Agresywne moby[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Opis
Rekiny Rekin atakuje wszystko co znajduje się w wodzie, z wyjątkiem kałamarnic. Po śmierci upuszcza jaja rekina i zęby rekina.
Dzikie Koty Wielkie drapieżniki z rodziny kotów. Wliczają się w nie lwy, tygrysy, gepardy i pantery. Po śmierci upuszczają pazur wielkiego kota.
Niedźwiedzie polarne Odradzają się tylko na śniegu. Atakują gdy tylko zobaczą gracza. Po śmierci upuszczają surową rybę.
Piranie Są agresywne. Po śmierci upuszczają surową rybę.
Piekielne szczury Odradzają się w Netherze i są agresywne, atakują gdy tylko ujrzą gracza. Po śmierci upuszczają czerwony proszek.
Widma Potrafią latać, są agresywne. Po śmierci upuszczają proch.
Ogniste Widma Potrafią latać i miotać w gracza ognistymi kulami. Odradzają się tylko na poziomie hard, zarówno w Netherze jak i w zwykłym świecie. Po śmierci upuszczają czerwony proszek.
Wilkołaki Za dnia wilkołak jest zwykłym człowiekiem, nocą zaś zmienia się w wilka. Mogą być łatwo zabite za pomocą złotych narzędzi i miecza wypadającego ze srebrnego szkieleta.
Ogry Bardzo niebezpieczny, agresywny mob. Potrafią niszczyć bloki uderzając w nie swoimi wielkimi łapami. Występują w 3 różnych odmianach: Zwykły, Ognisty i Jaskiniowy.
Golemy Ogromni przeciwnicy. Potrafią zebrać bloki z okolicy i zbudować z nich swoje ciało. Aby je zabić, trzeba zniszczyć rdzeń wewnątrz ich tułowia.
Mini-golemy Mniejsze wersje golemów. Rzucają w przeciwnika blokami.
Srebrne szkielety Szkielety wysokie na 2,7 kratki. Noszą srebrne zbroje i atakują srebrnymi sztyletami. Potrafią sprintować szybciej, niż gracz.
Wiwerny Małe smoki bez przednich kończyn. Żyją w specjalnym wymiarze. Można oswoić jednego, zabierając i hodując jajo.
Warany z Komodo Wielkie jaszczury. Żyją na pustyniach. Potrafią zatruć swoich przeciwników.

Oswajanie[edytuj | edytuj kod]

Oswojone zwierzęta nie znikają. Gracz może nadać im imię używając w tym celu medalionu.

  • Konie zostały dodane do gry z pomocą twórcy Mo' Creatures.