Modyfikacje/OreSpawn

Z Minecraft Wiki Polska
Grid Miedź (sztabka) (CamelOre).png
Modyfikacja
Artykuł Modyfikacje/OreSpawn dotyczy modyfikacji. To nie występuje w grze!
Orespawn
Orespawn mod.jpg
Autor

TheyCallMeDanger, MeganLorraine

Linki

Strona

Opis

Dodaje wymiary, moby, przedmioty

Wersja

1.7.10v20.3 "Love is in the air!"

Zgodny z

1.7.10

ModLoader

Forge

OreSpawn to rozbudowana modyfikacja dodająca wiele przedmiotów, mobów i wymiarów.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Dodaje sześć nowych wymiarów.

Wymiar Utopii[edytuj | edytuj kod]

Do pierwszego świata można dostać się, klikając ręką na brązową mrówkę. Żeby powrócić do domu, trzeba zrobić to samo w drugim wymiarze.

W pierwszym wymiarze występują ogromne drzewa. Można na nich znaleźć skrzynki z różnorodną zawartością. Rzadziej można znaleźć drzewa, na których są rudy złota.

W Wymiarze Utopii nie ma wrogich mobów poza jednym - jest to Król. Można tu jednak spotkać krowy, gazele i zwierzęta podobne do chomików.

Wymiar Wiosek[edytuj | edytuj kod]

W drugim wymiarze znajdują się bardzo liczne wioski, w których - jak w normalnym świecie - mieszkają osadnicy. Żeby się tam dostać, należy kliknąć na tęczową mrówkę pustą ręką.

W świecie wiosek mogą pojawić się nowe, wrogie moby: Mobzilla, różne roboty a także chodzące bomby.

Wymiar Górników[edytuj | edytuj kod]

W tym świecie można znaleźć rudy występujące w podstawowym wymiarze, ale są one znacznie częstsze. Żeby się tam dostać, trzeba kliknąć ręką na czerwoną mrówkę. Wymiar ten jest niebezpieczny - pojawia się bardzo dużo nowych wrogich mobów, m.in: wrogie motyle, dinozaury, kosmici oraz wielkie, dziwne pająki. Przyjaznymi stworzeniami są: mały smok oraz dwa przyjazne dinozaury.

Wymiar Niebezpieczeństw[edytuj | edytuj kod]

W tym wymiarze gracz może natknąć się na różne niebezpieczne stworzenia: chmurowe rekiny, nocne koszmary, małe pająkopodobne stworzenia, a także motyla-wampira. Żeby się dostać do tego świata, trzeba dotknąć chwiejną mrówkę ręką. W Świecie Niebezpieczeństw istnieje wiele rodzajów niebezpiecznych lochów. Przechodząc przez ten świat można natknąć się na tylko dwa przyjazne moby: smoka oraz złotą rybkę.

Świat Kryształów[edytuj | edytuj kod]

Cały wymiar jest zbudowany z półprzezroczystych kryształów, które tworzą różne struktury - kryształowe drzewa, wzniesienia i małe rowy. Można się tam znaleźć, dotykając ręką termita.

W Wymiarze Kryształów można spotkać wiele nowych zwierząt: kryształowe krowy, wieloryby,termity, flądry oraz pawie. Wrogo nastawionymi mobami będą szczury, latające oczy, chodzące kryształy oraz Irukandji - niebezpieczne moby, które mogą spowodować szybką śmierć.

Świat Chaosu[edytuj | edytuj kod]

Wymiar Chaosu to świat, którego podłoże generuje się bardzo chaotycznie - można tu spotkać głębokie dziury, wysokie klify i nagłe spadki. Gracz może się tam dostać, klikając ręką na tęczowego motyla.

W tym miejscu gracz natknie się na wiele niebezpiecznych, jak i przyjaznych mobów.

Nowe przedmioty[edytuj | edytuj kod]

Modyfikacja dodaje nowe miecze, narzędzia, surowce i zbroję. Można zrobić m.in: szmaragdowy kilof, ametystową zbroję, rubinowy miecz oraz cyjanową siekerę.