Modyfikacje/Replay Mod

Z Minecraft Wiki Polska
Strona Modyfikacje/Replay Mod nie jest wspierana przez Mojang, Minecraft Wiki, Minecraft IRC Channel lub Minecraft Forum.
Grid Miedź (sztabka) (CamelOre).png
Modyfikacja
Artykuł Modyfikacje/Replay Mod dotyczy modyfikacji. To nie występuje w grze!
Grid Sadzonka (dżungla).png
Artykuł „Modyfikacje/Replay Mod” jest krótki.  

Replay Mod
ReplayModLogo.png
Autor

CrushedPixel, Johni0702

Linki

Strona

Opis

Pozwala na zapisywanie oraz odtwarzanie gry gracza

Wersja

1.0.8

Zgodny z

1.11.2

ModLoader

Forge

Replay Mod to modyfikacja umożliwiająca na zapis rozgrywki w celu późniejszego jej odtworzenia oraz dzielenia się z innymi.

Podstawy[edytuj | edytuj kod]

Replay Mod to potężne narzędzie przydatne zarówno normalnym graczom jak i YouTuberom. Mod zapisuje rozgrywkę gracza, umożliwia edycję (przycinanie, łączenie) plików z zapisaną rozgrywką, dzielenie się nimi z resztą społeczności poprzez ich wysyłanie. Po otworzeniu pliku gracz może poruszać się w linii czasu oraz przestrzeni. Podobnie jak w trybie widza, gracz może zmieniać prędkość latania (używając pokrętła myszy). Podczas poruszania się w "Replayu" gracz ma możliwość ustawienia pozycji kamery oraz punktów czasu na na linii klatek kluczowych. Mod dodaje szereg dodatkowych funkcji takich jak obserwowanie graczy czy wstawianie obiektów graficznych.

Podstawowe opcje renderowania

Renderowanie[edytuj | edytuj kod]

Po zakończeniu tworzenia linii klatek kluczowych jest możliwe wyrenderowanie ścieżki którą ma podążać kamera. Do wybrania jest pięć sposobów renderowania (domyślny, stereoskopiczny, sześcienny, Equirectangular Projection[wymagane tłumaczenie] oraz ODS). Tryby takie jak sześcienny oraz Equirectangular Projection[wymagane tłumaczenie] pozwalają na wyrenderowanie z opcją 360º, tryb ODS pozwala na obraz w 360º oraz 3D. Dodatkowo gracz może ustawić rozdzielczość, jakość i wiele innych opcji.

Przydatne linki[edytuj | edytuj kod]