Modyfikacje/Virtual World

Z Minecraft Wiki Polska

LogoTransparent (Virtual World).png
Strona Modyfikacje/Virtual World nie jest wspierana przez Mojang, Minecraft Wiki, Minecraft IRC Channel lub Minecraft Forum.
Grid Miedź (sztabka) (CamelOre).png
Modyfikacja
Artykuł Modyfikacje/Virtual World dotyczy modyfikacji. To nie występuje w grze!

Virtual World • Virtual World Server • Nowe elementy • Receptury wytwarzania • Historia wersji • Instrukcja instalacji • Poradniki • Autorzy

Fb like.png
Virtual World
LogoComplete (Virtual World).png
Autor

Polish Games Studio
(Bartosz Konkol)

Linki

Strona

Opis

Dodaje nowe bloki, surowce, itemy, jedzenie, zbroje, biomy, moby, i wiele więcej.

Wersja

Beta 1.3

Zgodny z

1.7.2

ModLoader

Minecraft Forge

Virtual World – modyfikacja do gry Minecraft dodająca nowe biomy, bloki, przedmioty, komendy, moby, osiągnięcia, struktury, światy, zbroję, i wiele, wiele więcej. Godnymi uwagi są takie bloki jak: Radio (po uruchomieniu gra muzyka), Miękkie Bloki (czyli Topniejący śnieg i Ulepszony oraz zwykły Tęczowy Blok; są bloki, w którym można się zapadać), Ulepszony tęczowy blok (daje możliwość wysokiego skakania), Blok Akwamarynu (umożliwia szybkie poruszanie się w dowolnym kierunku) i Zabójczy blok (po dotknięciu go przez moba/gracza, byt traci 20 punktów życia). Ciekawym mobem jest również Herobrine. Posiada on wiele efektów specjalnych. Z itemów najciekawszymi są Sztylety (w 9 rodzajach) oraz Kamień Przemiany. W sumie (w wersji Beta 1.2) modyfikacja dodaje 3 biomy, 20 bloków (w tym 1 blok techniczny), 35 itemów (w tym 1 item techniczny i 4 części zbroi), 2 komendy, 2 moby, 2 osiągnięcia, 1 strukturę, 1 świat i 1 zbroję. Modyfikacja Virtual World zmienia również wiele aspektów technicznych i graficznych gry Minecraft.

 Modyfikacje tą tworzył Bartosz Konkol.

  Aktualnie istnieje 19 artykułów poświęconych modyfikacji Virtual World (co stanowi 2% zasobów tej wiki).

Linki

Aktualności

5 listopada 2014
Wydano Virtual World Beta 1.3.
7 marca 2014
Wydano Virtual World Beta 1.2.
17 stycznia 2013
Zakończono przebudowę artykułów związanych z modyfikacją (w Minecraft Wiki Polska).
4 stycznia 2013
Wydano Virtual World Beta 1.1.