Nathan Adams

Z Minecraft Wiki Polska
Nathan Adams
Dinnerbone.jpg
Imię i nazwisko Nathan Adams
Narodowość Szwedzka, dawniej brytyjska
Zajęcie Jeden z twórców Bukkita i pracownik Mojangu

Nathan 'Dinnerbone' Adams jest znany jako jeden z członków ekipy tworzącej Bukkita. Został zatrudniony przez Mojang 28 lutego 2012 do rozwijania Mod API[1][2].

Prowadzi oficjalny blog.

Jego rozpoznawalną cechą jest to, że lubi przedstawiać się do góry nogami.[3] Jego awatar na Tweeterze jest odwrócony o 180°[4]. Model gracza, który nazywa się "Dinnerbone" oraz każdy mob nazwany "Dinnerbone" będzie renderowany do góry nogami.[5]

W październiku 2015 ogłosił że zamierza zrobić kilkumiesięczną przerwę w pracy nad Minecraftem[6] oraz później, w lutym 2016, oznajmił że kontynuuje on pracę nad projektami Mojangu, lecz opuścił on zespół pracujący nad Minecraftem.[7][8] Przez ten czas pracował nad nowym launcherem. 6 grudnia oznajmił że wrócił do zespołu pracującego nad komputerową wersją Minecraft [9].

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Nathan Adams pochodzi z Shrewsbury, Wielka Brytania.[10] Wyznał, że nauczył się programować poprzez tworzenie botów MSN w wieku 10 lat.[11][12] Po ukończeniu szkoły średniej, Dinnerbone nie został przyjęty do uczelni,[13] więc znalazł pracę w malutkiej firmie zajmującej się tworzeniem stron internetowych, lecz został z niej zwolniony po kilku latach. Krótko po rozpoczęciu tworzenia Bukkita, Dinnerbone został zatrudniony przez Curse, gdzie pracował do czasu, kiedy nie został zatrudniony przez Mojang.[14]

  • Jego narzeczoną jest Polka MissMarzenia, tako, więc jest jedynym pracownikiem Mojangu mającym większe związki z Polską i odwiedzającym regularnie ten kraj.
  • Nazwa Dinnerbone nawiązuje to jego starszego znajomego o nazwie Teabone (T-bone).[10][15]
  • Gdy znacznik nazwiemy "Dinnerbone" i nazwiemy, nim jakiegoś moba, to tekstura moba zostanie odwrócona o 180°.
  • Ulubionym kolorem Dinnerbone'a jest niebieski oraz jego ulubionym jedzeniem jest lazania i pizza.[10]
  • Dinnerbone nienawidzi ryb.[16]
  • Dinnerbone jest daltonistą.
  • Dinnerbone nie pije alkoholu [17]

Przypisy