Niestandardowe serwery/Bukkit/Anti X-Ray

Z Minecraft Wiki Polska

Anti X-Ray - plugin służący do ochrony serwera przed cziterami. Zapobiega prześwietlaniu terenu przez mod X-Ray.

Zastosowanie[edytuj | edytuj kod]

Anti X-Ray przydaje się w celu ochrony serwera. Potrafi on zmieniać obraz prześwietlania terenu przez X-Raya. Jest to bardzo ciekawe, a zarazem strasznie denerwujące dla cziterów. Po wciśnięciu klawisza skanera widzą tuż po powierzchnią ziemii pełno diamentów, złota, żelaza i innych drogocennych surowców. Oczywiście zaczynają kopać, a tu - kamień wylądował w ich inwentarzu.

Instalacja[edytuj | edytuj kod]

Zaczynamy od pobrania pliku Orebfuscator.jar. Proszę nie sugerować się nazwą, zapewniam, że dobrze podlinkowałem wam stronę. Plik jest w formacie .jar, co oznacza, że możemy zapisać go bezpośrednio w katalogu plugins, w paczce naszych plików serwerowych Bukkit. Jak zwykle uruchamiamy serwer, a gdy się włączy, możemy go zamknąć komendą "stop". Zaglądamy znów do folderu plugins, gdzie ujrzymy dwa nowe podkatalogi - Orebfuscator, a także PluginMetrics. Możemy sobie odpuścić konfigurację PluginMetrics, bo i tak za wiele nie zdziałamy w pliku config. Zajmijmy się jednak naszym folderem Orebfuscator. W środku znajdziemy plik config.yml przeznaczony na konfigurację pliku.

Komendy[edytuj | edytuj kod]

Nie ma komend do tego pluginu.

Permissions[edytuj | edytuj kod]

Nie trzeba wprowadzać żadnych poprawek do pluginu Permissions.

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

[1]Oficjalny wątek pluginu