Niestandardowe serwery/Bukkit/AutoSave

Z Minecraft Wiki Polska

AutoSave (ang. Automatyczny zapis) - plugin sprawnie działający na plikach serwerowych Bukkit. Stabilizuje serwer.

Zastosowanie[edytuj | edytuj kod]

Jego główną cechą jest przywracanie stabilnej wersji plików, które zostały zapisane jako ostatnie przed nieoczekiwanym zamknięciem serwera (crashem). Pomaga stabilizować pliki, a także usprawnia serwer. Nie musimy się obawiać o kolejne, żmudne wpisywanie komend - wtyczka nie obfituje w nie, a zapisy wykonuje automatycznie, z częstotliwością, jaką samy ustawimy.

Instalacja[edytuj | edytuj kod]

Plugin pobieramy z oficjalnego wątku. Ścieżkę pobierania możemy ustawić bezpośrednio w katalogu plugins w naszych plikach serwerowych Bukkit. Następie uruchamiamy serwer i czekamy, aż do końca się włączy. Gdy ten moment nastąpi możemy go spokojnie zamknąć komendą stop wpisaną w konsoli. Wchodzimy do katalogu plugins i naszym oczom ukazuje się nowy folder o nazwie AutoSave. Otwieramy go. W środku widnieje plik config.properties, czyli nasz cały zapis konfiguracji. Możemy w niego wejść i dostosować do własnych potrzeb. Na końcu zapisujemy zmiany i mamy gotową wtyczkę!

Komendy[edytuj | edytuj kod]

Plugin nie obfituje w komendy, a jedyne zaopatrzył nasz zbiór w tylko jedną frazę:

  • /save - zapisuje nasz aktualny świat.

Permissions[edytuj | edytuj kod]

Plugin nie wymaga edytowania Permissions.

Linki[edytuj | edytuj kod]