PC Gamer Minecraft Demo

Z Minecraft Wiki Polska
Grid Sadzonka (dżungla).png
Artykuł „PC Gamer Minecraft Demo” jest krótki.  

Demo PC Gamer[edytuj | edytuj kod]

Demo PC Gamer - gre tą mogli pobrać gracze, którzy by chcieli wypróbować Minecraft Beta przed jego kupnem. W Menu głównym gracz do dyspozycji ma 5 przycisków.

Opcja Opis
Play demo world Opcja ta umożliwia stworzenie i przeniesienie gracza na świat.
Reset demo world Gracz może tą opcją zresetować dotychczas stworzony świat.
Mods and Texture Packs Opcja ta ukazuje listę pobranych obecnie modyfikacji i tekstur.
Options Przycisk umożliwia graczowi modyfikowanie ustawień gry.
Quit Game Opcja wyłącza grę.

Rozgrywka[edytuj | edytuj kod]

Gracz ma 100 minut (5 dni i nocy w Minecraftcie) na test gry przed jej pełnym kupnem. Przed graniem ukazuje się okno z informacją, że gracz ma 100 minut na test gry. Mówi także, jak sterować postacią. Na dole widnieją dwa przyciski "Purchase now!", która po naciśnięciu przekierowuje na stronę minecraft.net, i "Continue playing!" który wyłącza okno. Na początku rozgrywki znajduje się obok postaci "Bonusowa skrzynia".

Licznik czasu[edytuj | edytuj kod]

Licznik czasu odlicza graczowi, ile mu zostało czasu do ztestowania gry. Kiedy minie setna minuta ukazuje się drugie okno informujące o końcu czasu i zakończeniu testowego grania. Okno te zawiera te same przyciski, co pierwsze okno. Jeżeli gracz naciśnie przycisk "Continue playing!" gracz może zwiedzać świat, lecz nie może już go edytować.

  • Na krowach, w tej wersji widniał napis „PCG”, który jest skrótem od „PC Gamer”.