Ruiny bastionu

Z Minecraft Wiki Polska
Grid Sadzonka (dżungla).png
Artykuł „Ruiny bastionu” jest krótki.  

Ruiny bastionu (ang. Bastion Remnant) − struktura występująca w Netherze.

Występowanie[edytuj | edytuj kod]

Ruiny bastionu występują we wszystkich biomach w wymiarze Netheru z wyjątkiem bazaltowych delt.

Struktura[edytuj | edytuj kod]

Ruiny bastionu składają się z czterech typów struktur podrzędnych: pomieszczeń ze skarbem, izb bocznych, stajni hoglinów i mostów zawieszonych nad lawą. Na całym terenie bastionu powszechnie występują pigliny i hogliny. Pokoje ze skarbem zawierają spawner kostek magmy.

Ruiny bastionu są zbudowane głównie z czernitu, cegieł z czernitu, bazaltu i ich wariantów. W pomieszczeniu ze skarbem znajduje się dodatkowo niewielka formacja złożona z bloków złota; występują tam także skrzynie. Te ostatnie pojawiają się również w bocznych korytarzach ruin bastionu.

Ruiny bastionu to jedyna struktura, gdzie naturalnie występują płyta muzyczna "Pigstep", sztandar z wzorem piglina i odłamki netherytu.

Łup[edytuj | edytuj kod]

W skrzyniach w ruinach bastionu można znaleźć: magnetyt, strzały, widmowe strzały, bryłki żelaza, bryłki złota, nici, skórę, złocony czernit, płaczący obsydian, sztabki żelaza, sztabki złota, sztabki netherytowe, starożytne ruiny, bloki złota, złote miecze, elementy złotej zbroi i diamentowej oraz szkarłatne grzyby.

28 września 2019Zapowiedziano dodanie ruin bastionu na MineConie Live 2019.
Pełna wersja
1.1620w16aDodano ruiny bastionu.
20w17aZmieniono łup w ruinach bastionu.
Pradawne zgliszcza i odłamki netherytu występują teraz rzadziej w skrzyniach w ruinach bastionu.
Zamiast netherytowych narzędzi i zbroi w skrzyniach generowanych w ruinach bastionu pojawiają się teraz diamentowe.
Uszkodzone, losowo zaklęte kusze występują teraz w skrzyniach na mostach w ruinach bastionu.
Bariera nie może się już generować w basenach lawy w ruinach bastionu.[1]
Nadchodzące zmiany w Bedrock Edition
1.16.0beta 1.16.0.57Dodano ruiny bastionu.
beta 1.16.0.59Teraz w ruinach bastionu generuje się spawner kostek magmy.
Zmieniono łup w ruinach bastionu.

Przypisy